{ w i f e u of L}
T H E  W I F E U  O F  L
L
Hello there,You already step on My INSPIRITS world,No harsh word,No copycats allowed . Love INFINITE since Come Back Again . I'm married with Myungsoo a.k.a. L and Scandal with Oh Sehun .{Don't Jelly} =)

Annyeonghaseyo

Hover the Image

안녕하세요.

About Affies Biases Diary Web Fanfic



Annyeong! Talking here is Eyra. A girl, Muslim, Blogger, Twitterian, Facebooker and student. I am also a kpopper. Inspirit, Exotics, ARMY, Pink Panda, Sone , MyGirl. Be nice here and leave your footprint at my Cbox.Taken by L STATUS : Cuti sekolahh!! Yahoooooo!~~~
 Inspirits ;
HARAM open page source ;
Twitter



Tagboard


Blog Archive


Choose Background


Instaaahhh

Instagram
Credits


Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: L's Wifey

Miss you chingus~~ TT_TT
Sabtu, 8 Disember 2012 • 12/08/2012 03:18:00 PG • 0 eLement{s}
Annyeonghaseyo and assalamualaikum :3 Today I want to share something yang membuatkan heart aku melalak-lalak sorang2 dalam bilik -_- Okay aku nak cerita pasal friendship aku yang baru :3

Around August 2012

Aku dulu ade sorang geng yang terdiri dripade 'Shahadah'.'Annisa','Izzati and  'Suhadah'..Okay..Sebenarnye..Kehidupan aku ni taklah bebas macam yang korang tengok budak2 12 tahun yang sekarang,cari jantan lah..gedik sane,gedik sini :3 'Geng' aku ni pulak perangai dorang macam tu..Sbbnye,dorang ade akak n terikut2 dengan akk2 dorang tu.Aku friend ngan dorang pun terpakse sbb dorang dh ugut aku n kate aku tak layak kawan ngan budak2 lain..Yeah..Maklumlah..Dorangkan budak famous kat sekolah..*Aku nk kawan ngan dorang bkn nk famous k* And one day sorang kawan yang bernama 'Shahadah' ni dah hancurkan hati aku,,Aku xleh nk kate lah pasai tue :3 And one day,I release that I can be friend ngan dorang sebab attitude dorang,,aku ade sorang akak atau pun firend aku dari SG,die cina..Die nasihatkan aku supaye tak berkawan ngan dorang..Sbb dah terjadi kat adik die..*Adik die dah jadi gangsterlo~* And the nasihat aku byak perkare till aku sedar yang aku x patut kwan ngan dorang..And the..HUBUNGAN KITORANG PUTUS..Aku tak lonely..Sbb mse aku 'bergeng' ngan dorang,aku ade sorang kawan yang bernama 'Syafiqah'.Cerite hidup die dah menarik perhatian aku and nak jdi kawan die sangat2..First,die ni budak baru,msuk sekolah mse min 2012,die masuk same class with me 'A',then cikgu release die ni x brapa nk ok dlm pelajaran,x setanding kwn2 lain..Then,cikgu masukkan die dlm class 'B' Okay aku mule upset sbb mse tu aku dah berakhir dengan geng gelap aku tu..Tpi aku ttp tabah

--And UPSR ended--

Kitorang bebas..Sebenarnye,sebelum UPSR,class A,B and C jauh2..sebab tu la..And then,lepas je UPSR aku dapat geng baru yang bernama 'Sahira','Shafiqah','Yasmin'*Die kawan aku gak mase 'bergeng'LOL*,'Salsabila' and 'Mira'.Tanpa aku sedari..dorang ni dah berkembang dengan dunia KPOP *WOW!* Yasmin ngan aku ni ketagih KPOP,and Yasmin lah yg sebarkn..Mule2 aku tak rapat ngan Sahira ni,then..Die pun cite kat aku,Die sanggup bgun pukul5.00 am sebab nk tengok K-pop Hitz,then aku teruja lah dengan geng bru nih..Hari semakin hari,kitorang dh rapat mcm adik beradik..Kitorang x panggil nme sebenar bile bersame,malahan, --> Me=Sehun,Sahira=Minhyuk*LOL, die ni penggila BTOB and obses dengan Minhyuk xD*Yasmin=TOP,Sal=Yuri,Syafiqah=Yoona and Mira=B.A.P *Die ni minat semua member BAP and die x tau nak pilih mne satu*..Then..Hari cuti dah sampai..Kitorang terpakse berpecah sebab aku kn tak bebas..So kitorang ckap lam phone jek :( Yang paling aku rapat sekarang ni ialah Minhyuk and Yoona <3 Aku sayang die nak mampus *Wow!!* and tiap kali aku nmpak Minhyuk or Yoona..Mesti aku menangis,tapi dalam hati..But harini..Diffrents..Aku melalak-lalak macam orang gile sbb rindu dorang..Nak jumpe dorang sangat2,lebih2 lagi Minhyuk and Yoona :3 AND !!!CHINGUS-AH!!DON'T FORGET ME TILL THE END OF THE WORLD!!I LOVE YOU AND YOU LOVE ME!!WE KNOW,WE WIL NEVER BERPISAH!!I LOVE YOU KETAT-KETAT xDD


Here some pics :3 

*Ni me with Sahira,I wear the green t-shirt,reveal gak gmbar aku -_-*
*Ni pulak ngan Syafiqah :3 die yang baju orange tu :3*


Okay lah~!!This ma entry for today :) Hope can enjoy ma story ;3
Ppyongg~!!




0 Ulasan:

Catat Ulasan


ThanGyu for reading ! I love you eLements !