{ w i f e u of L}
T H E  W I F E U  O F  L
L
Hello there,You already step on My INSPIRITS world,No harsh word,No copycats allowed . Love INFINITE since Come Back Again . I'm married with Myungsoo a.k.a. L and Scandal with Oh Sehun .{Don't Jelly} =)

Annyeonghaseyo

Hover the Image

안녕하세요.

About Affies Biases Diary Web Fanfic



Annyeong! Talking here is Eyra. A girl, Muslim, Blogger, Twitterian, Facebooker and student. I am also a kpopper. Inspirit, Exotics, ARMY, Pink Panda, Sone , MyGirl. Be nice here and leave your footprint at my Cbox.Taken by L STATUS : Cuti sekolahh!! Yahoooooo!~~~
 Inspirits ;
HARAM open page source ;
Twitter



Tagboard


Blog Archive


Choose Background


Instaaahhh

Instagram
Credits


Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: L's Wifey

#22ndLoveLyLday
Rabu, 13 Mac 2013 • 3/13/2013 09:32:00 PTG • 0 eLement{s}

My cutie forever~

Ohoii!!Yo sup!!*Sorry terkasar :D* Assalammualaikum and Annyeonghaseyo ! Oh2 !!Btw,I'm comeback from my hiatus sekejap :3 Ni semata-mata L a.k.a. Myungsoo oppa lah ni!! Yay!!Bday L harini!!Aku boleh wish!!Kekekeke..Macam bdk PPKI tak ??Oopss..Mianhae..Hehe* ekceli Myung ni husband den yg ke 3, 1st-Sehun,2nd-PENIEL*Penial not Panial k . -_- * and 3rd-Myungso!!Oweeee!!Nk tau kenape Peniel di Caps Lock kan??YEahhh!!Bday die 10hb haritu and aku tak dapat nk wish!!Yeayyyy!!Ahhh!~Btw, HAPPY BIRTHDAY MY SUAMI KEDUA <3 LOVE PENIEL :D Sooo...Aku ade sedikit kate untuk si Myungsoo nihh..


The first time I see you in infinite, I feel in love with you,I started love Myungyeol CP because of you and Yeollie..Ur voice make me melt..Ur cute face make me love you more! AND I WILL FOREVER LOVR YOU!!LOVE UR COOL FACE AND UR DRAMA!!!KEKE :P And I want to you and Infinite stay healthy ! Told Sunggyu oppa to take care Infinite well kayss!!

K,sorry kalau ade grammar di atas tuh bnyak slh :3Jiwang tak??Hehe~ Oh,jngan lupa my Bday, 16.3.2000 *Kesian takde siape yg tau T_T

Soo..bnyak seyhh cite yg aku nk cite,btw,tadi and semalam ade kejohan bola tampar,,SMKLB jdi tuan rumah..Yg aku tau Lui Brat bnyak menang~So tdi mse BI Sir Kas a.k.a Cikgu BigBang -_- kasi bkk internet..Niat nk bkk Youtube buat pesta KPOP but ade queen control yg lain gne pc uh..Takpela..mengalah je lah kan?Dah die bdak asrama~

And tdi sempat pulak aku bkk blog,tempah header kat akk ARi~ :D And aritu Sir dah janji,siape yang dapat Band 6 dulu,die kasi album BigBang still alive and poster GD~Pehhh..!!Aku takkn lepaskn peluang nih!!Soo..bgi bukan kpoppers yg dpt dulu tu,aku dh cop arr..Aku kenelah bersaing ngan YASMIN and AZIZah..Aziz uh..Bajet KPOP jo..Tpi die kurang mnat ngan BigBang~

Dah,dah..Jngan melalut kuar tajuk lain..aku nk bgi korang pic2 L aku :3 Btw,aku gune lappy ayah aku ni..agak mcm siput babi nk mati sikit :3 *Sakit hati!!*

HOT SEYH!!

*Nosebleed*
 Mianhae sbb 2 pic ja..aku nk cepat ni..Nk balik umah uwan aku balik..aku balik ni pun nk search internet buat folio sivik -_-
Bye2,Ppyong and sayonara :3



0 Ulasan:

Catat Ulasan


ThanGyu for reading ! I love you eLements !