{ w i f e u of L}
T H E  W I F E U  O F  L
L
Hello there,You already step on My INSPIRITS world,No harsh word,No copycats allowed . Love INFINITE since Come Back Again . I'm married with Myungsoo a.k.a. L and Scandal with Oh Sehun .{Don't Jelly} =)

Annyeonghaseyo

Hover the Image

안녕하세요.

About Affies Biases Diary Web Fanfic



Annyeong! Talking here is Eyra. A girl, Muslim, Blogger, Twitterian, Facebooker and student. I am also a kpopper. Inspirit, Exotics, ARMY, Pink Panda, Sone , MyGirl. Be nice here and leave your footprint at my Cbox.Taken by L STATUS : Cuti sekolahh!! Yahoooooo!~~~
 Inspirits ;
HARAM open page source ;
Twitter



Tagboard


Blog Archive


Choose Background


Instaaahhh

Instagram
Credits


Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: L's Wifey

Mental breakdown!!!OH NO!!~
Selasa, 11 Disember 2012 • 12/11/2012 11:35:00 PTG • 0 eLement{s}

Assalammualaikum and Annyeonghaseyo!Hello bloggers!~

*Mental breakdown3x,okay sedih gila sebab tak dapat pergi Asia Super Showcase in Malaysia-BTOB,EXO-M and SJM ..Nasib baik muka Luhan yang super duper cute ni boleh memyejukkan hati aku yang panas membara ni -_-
Okay firstly entry kali ni Bahasa Malaysia sebab aku nak ade feel untuk meluahkan perasaan sedih yang mendalam and lebih sedih dari orang bercerai or putus cinta T_T Aku memang nak pergi Asia Super showcase sekarang ni!! *Mengharap ada miracle yang memboleh kan aku ke sana or Kai,pinjam kuasa kejap* Memang jelly gila tengok orang2 dekat FB,Twitter semua update pasal Asia Super Showcase jek T_T I know a korang mesti tau yang EXO-M,BTOB and SJM at Malaysia sekarang ni~!!Aku nak jumpe Baby Lulu very hard!! >,< And Seorang gadis bername Eyra sedang mengalami mental breakdown yang amat DAHSYAT!! Memang tak terkata lah dahsyat nyer~~!

Then aku sebenarnya boleh pergi Showcase ni as hadiah 5A aku tu~!Tapi aku ni pabo sangat mintak K-pop merchandise dari bapak aku tuh~!!!*Ketuk2 kapala*Then admin FB 'Malaysian K-pop Fan' pun pergi,and die tak habis2 update pasal bende nih!~Aku rse nak bunuh jek admin yang aku tak kenal tu!~Kalau aku dapat pergilah kan.. Aku nak RLAB bile dpt pegang tiket tuh!!

BTOB datang ke Malaysia 2 hari yang lalu,Aku dengar sesampai nyer meraka kat sana terus menikmati Mee goreng favourite aku *Mimpi aku leh makan ngan dorang* Haha!~LOL,xkan :P Manakala Exo-m babys aku datang petang semalam!And Kris ade bawak anak baru and adik pade Ace~!And sampai jek babys ni kat M'sia,dorang pergi makan KFC~!Lapar lah tuh!!~Malam tadi baru SJM sampai kat M'sia tu pun dah lewat malam..I heard that Donghae tertinggal passport,so Hae and Hyuk pun naik flight lain~!*Wah sweeeeeeeeeeeeet nya EunHae~!*

And,Dah kecoh pasal EXO-M,BTOB and SJM ni,aku terdengar la yang Peniel dah beli baju melayu untuk perkahwin aku dengan die.. Haha xD *Oppa kalau dah pakai msuk la pic tu dalam twitter~!*  BTOB shopping at KLCC,Exo-M at One Utama and Super Junior M at Pavilion,aku sumpah siape yang terserempak ngan boys kite memang untung.. >,<Luhan boleh tersalah masuk tandas mse kat One Utama. Dia nak masuk tandas lelaki tapi termasuk tandas perempuan. *Jellynya degan perempuan yang terserempak dengan Luhan dalam tandas tu* Dengar kata EXO-M pun shopping sakan untuk EXO-K jugak <3 OMG sweet nya K&M *Luhan!Buy for Sehun rantai couple lah tuh xDD* Kan mereka ni couple yang terlebih sweet? :D

Ni gambar2 yang aku upload dari unknown mse EXO-M,BTOB and SJM kat M'sia :D





Okay,just this for my entry :D *Nak pergi layan mentak brakdown aku nih* -_-

Ppyongg!!~~ 









0 Ulasan:

Catat Ulasan


ThanGyu for reading ! I love you eLements !