{ w i f e u of L}
T H E  W I F E U  O F  L
L
Hello there,You already step on My INSPIRITS world,No harsh word,No copycats allowed . Love INFINITE since Come Back Again . I'm married with Myungsoo a.k.a. L and Scandal with Oh Sehun .{Don't Jelly} =)

Annyeonghaseyo

Hover the Image

안녕하세요.

About Affies Biases Diary Web Fanfic



Annyeong! Talking here is Eyra. A girl, Muslim, Blogger, Twitterian, Facebooker and student. I am also a kpopper. Inspirit, Exotics, ARMY, Pink Panda, Sone , MyGirl. Be nice here and leave your footprint at my Cbox.Taken by L STATUS : Cuti sekolahh!! Yahoooooo!~~~
 Inspirits ;
HARAM open page source ;
Twitter



Tagboard


Blog Archive


Choose Background


Instaaahhh

Instagram
Credits


Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: L's Wifey

H.I.A.T.U.S a.k.a BYE-BYE
Jumaat, 26 April 2013 • 4/26/2013 03:27:00 PTG • 0 eLement{s}
MyungYeol <3

Assalamualaikum Chingu!! Hari aku nak umumkan yang aku akan Hiatus selama 2 Minggu *X lame pun kan?* Cehh -,- macam ade yang nak rinduaku ni xD Sebenarnye, peperiksaan ape tah #HAHA tak ambil tau xD Akan dimulakan minggu depan,punya depan *Faham2 kan lah sendiri yoww* 
HAHA !! Lagipun, aku menghupdate sambil menunggu MuBank :D Many comeback seyh >< OhMy !! SHINee , Juniel and 4Minute dah comeback >< >< >< Tak sabarnyee !! Unnie 4 Minute and Juniel dah comeback,SHINee pulak,dah 2 kali comeback,dan masalahnye,SM ni melampau,EXO bile nak comeback hah SooMan? Okay #Tembak SooMan# Biar aku gantikan die,hari-2 bole kasi dorang comeback -_- GG sekali :D Siape setuju korang komen !! KAH KAH KAH ..


Okay,nampak Quotes kat atas ni *Kalau tak nampak,mmg sah tak lame lagi dah xD Btw,aku mmg sedang sakit hati dengan budak ni,yeah my geng,my Chingu ! Dia ni perasan bagus ! menggedik and others things yang aku tak suka dengan die,budak perempuan ni menggedik dengan chingu lelaki kami,(Kawan biasa ja) ..Then, dia ni perasan mcm lelaki tuh minat dia,So kitorang dah kte jngan nak perasan bagus sngat,siap kene maki dengan lelaki tu , masih tak sedar -_-|| Kesian aku tengok minah Mamak sorang ni,perasan macam dia sorang yang TERCANTIK kat SMKLB tuh -,- What the la wei..Perasan sikit -_-

So,semalam tiba2 die ni serang aku,Okay nama dia Syahmilah..Budak kelas yang x puas hati dengan dia,semua panggil dia nepal..Well..Mulut aku ni agak kasar sikit,so mian lah kalau aku terkasar bahase dengan korang :3 nak tengok ape yg kami gaduhkn ? Mmg sakit hati ><








Sorry,bnyak ayat kasar disitu,aku kan jenis yang kasar as I said earlier :) Btw, dia tu nak bajet alim tpi knape nak terhegeh-hegeh mengejar lelaki,deii MakCik,Kau tu baru ja 13 tahun,jngan fikir la bnda ni semua -_-|| Aku admit kau pandai but stop,stop lah menunjuk kehebatan kau tu ye? Pandai2 kau pun,kau masih takda akal -_- Cehh,,Mmg perempuan x sedar diri -_- Kay,dah cukup luahan hati aku ni :)

Ni semua idea Najwa,suruh aku post benda nih,pasal Milah ni..Dia kata biar tahu nak 'Malu' sikit -_- Okay ..Bye and Ppyong ^^ Assalamualaikum :)

Jya .





Label: , ,



0 Ulasan:

Catat Ulasan


ThanGyu for reading ! I love you eLements !