{ w i f e u of L}
T H E  W I F E U  O F  L
L
Hello there,You already step on My INSPIRITS world,No harsh word,No copycats allowed . Love INFINITE since Come Back Again . I'm married with Myungsoo a.k.a. L and Scandal with Oh Sehun .{Don't Jelly} =)

Annyeonghaseyo

Hover the Image

안녕하세요.

About Affies Biases Diary Web Fanfic



Annyeong! Talking here is Eyra. A girl, Muslim, Blogger, Twitterian, Facebooker and student. I am also a kpopper. Inspirit, Exotics, ARMY, Pink Panda, Sone , MyGirl. Be nice here and leave your footprint at my Cbox.Taken by L STATUS : Cuti sekolahh!! Yahoooooo!~~~
 Inspirits ;
HARAM open page source ;
Twitter



Tagboard


Blog Archive


Choose Background


Instaaahhh

Instagram
Credits


Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: L's Wifey

For you , my Baekkie ~
Isnin, 6 Mei 2013 • 5/06/2013 08:05:00 PTG • 2 eLement{s}

Assalammualaikum yeorobeun >< ! Harini hari siapa??Keke, #HappyBaekhyunDay >< !! My Second bias dalam EXO ! *Yang first mestilah Sehun kan ? XD* Btw,aku ada hadiah untuk Baekkie nie :3 Well,aku kan pelukis yg pro ~ *Berlagak sekali-sekala kann* Sebenarnye,lukisan ni aku dah lukis semalam :3 Lukisan ni simple jekk..No tekap2 okay,,own imagination ^^ I LOVE BAEKKIE!!~ Huhu ^^

I know,lukisan ni tak seberapa but IF lah baekkie nampak pic ni..Ahhhhh..mesti dia terharu kan XD Muntah pelangi weiii XD  
Okay,korang nampak tak perubahan blog aku ? Yeah ! THE ELEMENTS aku tu aku tukarkan dengan header ~Btw, aku ambik header ni dari Kak Tieqa :D Nampak besar kan? Yeah,saiz die 900X350 ~

PS Blog aku, :D Btw,aku tengah tunggu header request dari Kak Tieqa ^^ ~

Okay,aku tau lukisan tu tak seberapa~ Tulisan Happy Birthday tu siyes buruk ._. Takpe lah,jnji siap XD Nak pic Baekkie ? Tak bnyak pun :3





Jya .


2 Ulasan:

Blogger atiqahjaidin berkata...

Happy Birthday my hubby, baeky. keke :) btw ada request header eh?

9 Mei 2013, 1:03:00 PG  
Blogger EyraKieyra ; berkata...

Yup ^^ hmmm..yg keberapa tah mmg lupa,yang Shin Neul Mi tu owner of this blog ~~ Hoho

13 Mei 2013, 9:59:00 PTG  

Catat Ulasan


ThanGyu for reading ! I love you eLements !