{ w i f e u of L}
T H E  W I F E U  O F  L
L
Hello there,You already step on My INSPIRITS world,No harsh word,No copycats allowed . Love INFINITE since Come Back Again . I'm married with Myungsoo a.k.a. L and Scandal with Oh Sehun .{Don't Jelly} =)

Annyeonghaseyo

Hover the Image

안녕하세요.

About Affies Biases Diary Web Fanfic



Annyeong! Talking here is Eyra. A girl, Muslim, Blogger, Twitterian, Facebooker and student. I am also a kpopper. Inspirit, Exotics, ARMY, Pink Panda, Sone , MyGirl. Be nice here and leave your footprint at my Cbox.Taken by L STATUS : Cuti sekolahh!! Yahoooooo!~~~
 Inspirits ;
HARAM open page source ;
Twitter



Tagboard


Blog Archive


Choose Background


Instaaahhh

Instagram
Credits


Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: L's Wifey

Exam T^T
Jumaat, 10 Mei 2013 • 5/10/2013 12:49:00 PG • 0 eLement{s}
MyungYeol XD Woaahhhhhh

Okay, Asslammualaikum dear readers, Straight to the point , EXAM .__. Aritu aku nak Hiataus sbb EXAM  kan?Pastuh tak jadi sbb aku ni menggedik gila XD But,but,,!!Aku kena HIATUS harini ;_; Sebab2 nya ialah

1.Poems The River kuar Exam so kene hafal ;_; //SadLifeu// Kalau lancarkan Fanfics aku nak ah,,Ehhhh..
2.Esok aku pergi Terengganu weii :D Hantar Acu aku tunang >< Best mmg ah best ! But,aku kene ulangkaji seyyhh..Ulangkaji dalam kereta lah jawabnya >< N.Sembilan-Terengganu travel pakai Kereta taking 6 Jam tu weiii >< Haduiii..Susah lah nak Ulangkaji bagai ;_;
3.Macam2 nota perlu dihafalkan - SJ,PI,Math(Formula) and berbagai2 lagi ;_; '

Oh My Allah >< First time dalam Secondary sch aku ambik Exam and baru aku tau macam2 yg perlu dihafalkan :c Readers ! Wish me luck and get Straight A ehh ! BI tuu..Ahhhhhhh!! Sir Helmi kata, Set 1 kena skor paling kurang 90% >< //MentalBreakdown// ;_; Well,aku kelas pertama dalam form 1 mesti kena straight A kan >< Kalau tak lompat kelas bawah ! Aku taknak weii T_T Bak kata cikgu Md.Nor
Kelas Rancangan Khas perlu skor 8A kerana kamu semua harapan sekolah !
Ayat yang selalu dia ulang !! Ahhhh!Bertriple-miple MentalBreakdown aku ;_; PBS dah la melambak , Exam lagi ;_; Melampau gila T^T Soo..Aku seorang yang ber Spirit perlu cari Inspirit untuk mintak toong XD Ehhh..Lain tajuk pulak XD So,chingus,boleh doa untuk Eyra ?? Yang agama islam tu ,jika berdoa untuk orang lain , Insya-Allah hidup awak semua diberkati Allah S.W.T ^^ *Jadi ustazah jap :3*

Ya Allah , Berikanlah hamba-Mu yang bernama Nuramira Shakira Binti Azahari ni dapat 8A untuk peperiksaan minggu hadapan . Aminnn Ya Robbal Alaminnn..

Thanks semua doa kan untuk aku ><  Wish me luck ! Btw,aku beli baju baru lagi XD Haha, Trend KPOP gitu xD Ayah aku baik sngat *Macam selalu* ,Dia kasi aku beli baju >< Siyes dah lama aku impikan baju yg macamtu?Nak tengok ? Tak payahlah..Nanti orang kata aku menunjuk pulakkan? Ni aku nak luahkan isi hati aku yang gembira ni jek XD



So..Aku nak blah dah ni XD dah pukul 12.45 xD Bye ! Annyeong and Asslammuaaikum ^^

Jya.



0 Ulasan:

Catat Ulasan


ThanGyu for reading ! I love you eLements !