{ w i f e u of L}
T H E  W I F E U  O F  L
L
Hello there,You already step on My INSPIRITS world,No harsh word,No copycats allowed . Love INFINITE since Come Back Again . I'm married with Myungsoo a.k.a. L and Scandal with Oh Sehun .{Don't Jelly} =)

Annyeonghaseyo

Hover the Image

안녕하세요.

About Affies Biases Diary Web Fanfic



Annyeong! Talking here is Eyra. A girl, Muslim, Blogger, Twitterian, Facebooker and student. I am also a kpopper. Inspirit, Exotics, ARMY, Pink Panda, Sone , MyGirl. Be nice here and leave your footprint at my Cbox.Taken by L STATUS : Cuti sekolahh!! Yahoooooo!~~~
 Inspirits ;
HARAM open page source ;
Twitter



Tagboard


Blog Archive


Choose Background


Instaaahhh

Instagram
Credits


Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: L's Wifey

Random;
Ahad, 16 Jun 2013 • 6/16/2013 06:08:00 PTG • 0 eLement{s}
Aku taktau kenapa,aku suka sangat gambar ni >< even muka dia tak nampak sangat,aku jadikan dp FB aku xD Aku tengok gambar2 dia,aku anggap dia ni sebagai laki and bukan idol/jangan layan otak aku ni,gila sikit.lol/ xD
Assalammualaikum and annyeonghaseyo~ fuyoo~dah dekat berapa minggu aku tak update ? ehh? tah la..malas nak kira -..- Aku sebok lah../sngat~/ haha~ mana taknya,dengan sekolah lagi,update fanfic, melayan pocong si haters~ Pftttttt!!Sakit hati ni tauu! Tah apa lah mamat tu tak puas hati dengan Kpop~ada hutang dengan dia agaknya..HAHA untung dpt jumpa~nak famous cara taik baik takpayah la weii~ and cita pasal sekolah pulak, better korang visit blog Shada~ Malas aku nak menaip panjang kat sini.. pasal haters ni pulak,aku bash @SyahirAsyraf_ tu je~tah mamat bangla mana perasan lagi hensem dari GD.aku malas nak kutuk2 dalam blog,buat tak suci ja xD Haha~

Btw,tajuk aku harini ialah Random; sebab macam2 aku nak cita /eh macam2 ke? lol/ .Aku dengan unnie Syaza ada buat fanfic baru yang bertajuk You Are My First :) Actually, fanfic aku ni dah lama dah buat..sekarang ni baru Chap 15~ pertengahan konflik bermacam-macam pun baru nak mula.. Do support our fic juseyoo~Kalau korang ada fic tu,jomla share kat sini^^ boleh aku baca bila ada masa :) Click {HERE} to read :')

Okay,aku sedih tau ni :( Tau kenapa? ayah aku still taknak belikan aku phone baru /SadLifeu/ ~ ughh!mmg salah aku :( Aku tak ubah perangai 'pemalas' aku ni lagi..sebab tu la ;;~;; Apa-apa jelah~aku hanya mampu berdoa xD lagipun haritu aku jenjalan TS,but kedai Kpop tu tak jumpa :( Raya ni shopping baju kat sana,ada chance lagi lah xD aku pun lupa nak cari alamatnya dulu..baru padan muka~duit kutu aku pulak dpat seminggu sebelum raya :'( takda chance nak kumpul~ duit aku sekarang ada RM50++ after beli Epop and klik~ Tskk,,duit aku ni nak terbang je memanjang..Aku jeles dengan Syaza unnie sbb dia dah beli L's Bravo Viewtiful Photobook . aku nak jugak~masalah duit lah ni :( Yuran lagi semua,ada hati nak minta phone and photobook kat ayah aku?kaki adalah xD haha~jkjk~bapak aku tak sekejam macam tu k.

Appa Suho,don't cry~~ ;;~;;
Aku jugak nak bersyukur pada hari dan 2 hari lepas~Yesss!! korang pun tau kan? EXO1stWin , EXO2ndWin and EXO3rdWin .First win kat Mubank tu,aku memang meloncat mcam orang gila ah kat depan TV,time nak kira keseluruhan tu, aku dok jerit EXO!EXO ja xD Tak tau la jiran perasan ke tak jeritan aku tu /ada muka aku ni kesah?/ Haha,then Music core and harini kat Inkigayo aku tau kat grup malaysia ExoTics :') Aku memang gembira tak terkata <3 Dalam gembira ada kerinduan /ceh,ayat aku.lol/ Aku rindu Pinite oppa!Rindu moment dorang menang 1stWin dulu, and 7 kali win tu~Aku rindu semuanya xD Takpalah..EXO ada menemani aku :3 Btw, One Great Step World Tour,menjadi One Mental Step bagi aku..lol, idean aku ni memang..mentalbreakdown sama macam GDA dulu kembali~Penat nak layan >.<

So entry aku kalini takla banyak mana nak cerita~although macam2 yang berlaku kat aku, sedih,gembira,terharu,rindu and macam2 lagi..Ni ja yang sempat aku nak ceritakan :3 And aku harap korang jaga persahabatan korang elok2 okay? And jangan lupa subscribe cerita aku with unnie Syaza tu eh?Aku yakin korang mesti suka punyaaaaaa~ xD Pasal haters tu,pijak je dia..nanti tau la nak senyap tu :3 Haha,kbye~Pyong and sayonara :3 nak pi sambung spazzing and menggila di Twitter dan Fb :3

Jya.


0 Ulasan:

Catat Ulasan


ThanGyu for reading ! I love you eLements !