{ w i f e u of L}
T H E  W I F E U  O F  L
L
Hello there,You already step on My INSPIRITS world,No harsh word,No copycats allowed . Love INFINITE since Come Back Again . I'm married with Myungsoo a.k.a. L and Scandal with Oh Sehun .{Don't Jelly} =)

Annyeonghaseyo

Hover the Image

안녕하세요.

About Affies Biases Diary Web Fanfic



Annyeong! Talking here is Eyra. A girl, Muslim, Blogger, Twitterian, Facebooker and student. I am also a kpopper. Inspirit, Exotics, ARMY, Pink Panda, Sone , MyGirl. Be nice here and leave your footprint at my Cbox.Taken by L STATUS : Cuti sekolahh!! Yahoooooo!~~~
 Inspirits ;
HARAM open page source ;
Twitter



Tagboard


Blog Archive


Choose Background


Instaaahhh

Instagram
Credits


Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: L's Wifey

New Look~
Khamis, 27 Jun 2013 • 6/27/2013 11:14:00 PTG • 0 eLement{s}


Annyeong!! I'm back again~~ Blog lama aku tu agak berhabuk :3 Well,aku sibuk dengan sekolah /tak pun sebenarnyaa/ xD Sibuk dengan fanficyion aku pulakk~Aku dah buat lagi sati One Shot Fanfiction yang bertajuk Crush ~ First FF tu,aku buat dengan Syaza unnie :3 Aku pinjam account diaa~Aku lupa password acc lama aku ;~; Ni semua dapat dari AtokGyu aku xD Salahkan diaa!! HAHA~ Do check our fic juseyoo :D Lagipun aku tak start lagi cita tu~ Tunggu poster baru boleh :( mesti lambat :((( Aigoo~Tengok lah dulu :3

Okay2!! Straight to the point..Tengok perubahan skin blog aku yang mendadak ni :3 lagipun tak semua aku dah edit..Just Tagboard aku tu~Nanti2 lah aku edit >_< Aku tukar skin lagi~~Skin lama tu dah lama..Memang dari mula aku rancang nak tukar sebab Shada pun ada kata "Sampai bile kau nak pakai skin tu?" And yeahh~~Aku dah fikir masak-masak,aku guna skin Arrien ni ^^ Aku memang suka skin ni~Grey and blue..Tula temanyee~Aku tak minat sangat pun grey~~Maybe aku dah muak dengan warna cerah,aku guna lah grey..Warna kegemaran sayang aku a.k.a Shada xD Aku harap kau tak pindah sayang oii~~Janganlah jadi Sir Kas pulakk yeee :(

Ahhh!!Pasal Sir Kas pulak,dia kata dia nak berhenti mengajar and jadi business man ! And lepas ni, MIGHT kita dah takkan jumpa dia lagi sebab dia duduk Sarawak!!Huaaaaa!!Pudak perempuan dalam kelas Set 1 semua sedih,kecuali budak lelaki..Siap chearing lagi!!Huhh!! Takda perasaan langsung -..- And paling menyedihkan..Janji Sir tak dapat dijanji kan :( Iaitu
"Siapa yang dapat Band 6 dulu,sir hadiahkan album BigBang"

K! Frust nii >< Sedih k!sedihhh~ /Lol,aku sedih sebab ni jeke?/ HAHA~~ Apa2 jelah TT TT



Aku taktau nak cakap apa dah :/ Aku harap korang happy2 selalu okaii :D tak sabar nak tunngu BAP Coffe Shop esok direlease kann!Himchan,Youngjae and Youngguk oppa akuu!! /tamaknyaaa =_=/ wait for me juseyoo!! Aku takleh ambil Zelo sebab tu Umairah punyaa!!nanti dia pun sebok nak curi L aku~

HAHA!! Annyeong^^ Take care~ Assalammualaikum,ppyong and sayonaraa~~


0 Ulasan:

Catat Ulasan


ThanGyu for reading ! I love you eLements !