{ w i f e u of L}
T H E  W I F E U  O F  L
L
Hello there,You already step on My INSPIRITS world,No harsh word,No copycats allowed . Love INFINITE since Come Back Again . I'm married with Myungsoo a.k.a. L and Scandal with Oh Sehun .{Don't Jelly} =)

Annyeonghaseyo

Hover the Image

안녕하세요.

About Affies Biases Diary Web Fanfic



Annyeong! Talking here is Eyra. A girl, Muslim, Blogger, Twitterian, Facebooker and student. I am also a kpopper. Inspirit, Exotics, ARMY, Pink Panda, Sone , MyGirl. Be nice here and leave your footprint at my Cbox.Taken by L STATUS : Cuti sekolahh!! Yahoooooo!~~~
 Inspirits ;
HARAM open page source ;
Twitter



Tagboard


Blog Archive


Choose Background


Instaaahhh

Instagram
Credits


Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: L's Wifey

WELCOME TO WARA STORE ~
Ahad, 23 Jun 2013 • 6/23/2013 01:01:00 PG • 2 eLement{s}


Assalammualaikum and Annyeonghaseyo ^^ Okai! Nampak tak tajuk di atas?? HAHA!! WELCOME TO CONVENIENT STORE ^^ First aku nak kata,aku memang dah addicted kat kartun comel tahap dewa ni xD Even aku ketinggalan,but aku memang minat kat katun ni~Mula2 aku memang dah tau dah pasal kartun ni,but aku cuma malas nak layan sebab aku 'pandang rendah' kat kartun xD /jahatnya eden/ xD And 2 hari lepas,aku tiba-tiba teraddicted after ternampak gif di bawah ;

LOL!Part ni aku suka xDD yang dia nak melepas tu xDD Kesian Myungsoo,si EunAh punya pasal loo~ xD Ingat makan jee~~
Aku terfikir 'Ehh!!Ni Myungsoo!!Dia ada dalam cita Wara Store kaa?' Time tu aku tengok iklan kat Nickelodeon je kot~And terkejut beruk aku bila dapat tau yang Nick nak siarkan cita ni xDD Setiap Sabtu & Ahad , 10.30 pagi~ HAHA! Betapa childish nya aku xDD Pagi tadi aku bangun awal-awal pukul 8 /tu pun adik aku memekak kat telinga aku/ xD Then pi layan cita ni dengan adik aku sambil makan sarapan xD And theme song dia comeyy ohh!!Infinite kot yang nyanyi~

Yang paling best,aku takkan berebut remote control dengan adik aku sebab dia pun minat XD Bhahaha~Dia kata best and kelakar~ 1 hari lepas,aku memang dah tengok awal2 kat Youtube~/tak sabar punya pasal/ xD Tapi ep.Infinite jaa~ Srsly comey suara kartun dorang xD Aku nak cita sikit sinopsis ep. ada Infinite ja kaayy~

Myungsoo ni sebenarnya amat bencikan Wara/Convenient Store dari kecil sebab masa silam dia~Dia memang rapat dengan appanya,but oneday,convenient appa dia buka 24 jam and dia dengan appa dia dah tak rapat macam selalu~and lepastu,dia benci tengok appa dia yang sebok buat kerja 24 jam~Dah namanya 24jam dibukakan? And dia nak balas dendam dekat Wara Store yang berdekatan dengan dorm Infinite./teringat kat manager garang dorang,terus jadi comel disebabkan chibi ni xD/.Myungsoo ni pun sanggup tak makan makanan dari Wara Store tersebut~And oneday,dia nak 'revenge' la kononya,and dia tegur macam2 kat staff kedai tu yang bernama EunAh,but EunAh layan dia dengan baik and dia ni innocent gila xD And time tula Myungsoo jatuh cinta pada pandang pertama /sorry ayat jiwang aku berterabur/ xD And after that,dia selalu stalk kedai tu sebabkan EunAh..And ada 3 budak yang fanatik dengan Myungsoo ni,selidik,but satu incident membuatkan orang sangka yang Myungsoo ni suka pasangan sejenis xD And after that,he got TOO many fanboy xD Datang consert 'Wara Boys',jerit2 "SARANGHAEYO L!SARANGHAEYO L" Kelakar seyhh!!Mulut EunAh tak boleh nak simpan rahsia langsung~terus media datang interview pasai semua ni..But,manager dorang rancang nak buat We Got Married /okay aku marah!!/  Tujuan dia ialah untuk mebuktikan yang Myungsoo/L ni bukan suka pasangan sejenis,and manager dia suruh jaga and erlakon elok-elok dengan perempuan tu. WGM with Juyoung of Wara Girls /nasib baik tak wujud/~ But dia jatuh hati kat innocent EunAh punya pasal and dia pun tak jadi buat~/What a relief/.
Soo!!Aku malas nak cita pepanjang,/Dah memang panjang dahh~/,tak best pulak nanti~better korang tengok cita ni okaii??Nanti mesti korang suka ending dia~Aku memang gila suka >< !!


PART 1


PART 2



Ni song theme diaa~~ INFINITE-Always Open

Okayy~Now aku nak bagi gif pulokk~~HAHA Cute giloss <3 /Takpa2,harini aku baik kayy~/ xD

Dia nak mental breakdown dengan aku laa~ xD /lol jkjk~/
This is our Namuuu~~


         

 Aku suka ni!! Ni lah salah satu sebab L cancel xDD Dia rasa malu time nak buat shoot~Then terbatal xDD And boss si EunAh pun tolong EunAh untuk batalkan semua ni,sbb Juyoung tu first love si boss dia~Mula2 EunAh taknak,but dipancing oleh 3 orang budak licik tu,dengan baucer makanan,laju je si EunAh xDD
Shhhhh~~Trying to seduce xDD Kesian dia,EunAh mmg gila makanan~
SARANGHAEYO L! SARANGHAEYO L! xD Part ni memang daebakkk~
Inilah 3 stalker setia Myungsoo/L xDD
Kesian dia xDD mentalbreakdown pasal apa pun aku lupa~~ u.u

Banyak tak aku kasi Gif??Entry ni panjang xDD Keke~Aku sarankan korang tengok cita Wara Store ni~Memang giler besttt!! >< Panjang dek gambar jeee :PP Eh,yeke??~Apa2 jelah~~Mata aku macam AtokGyu dah ni,baik aku tidur dulu~esok nak layan lagi..Ehh!!Pagi ni loooo~ xD Dah pukul 1 pagi kottt~HAHA!!Aku baru siapkan kartun Anime aku~Aku buat time bosan tadi :3 And lepas ni cadang nak buat chibi untuk Wara Store pulokk~ Bye2,Ppyong and sayonara ^^

Jya.


2 Ulasan:

Blogger M I R A ♥ berkata...

comel jea kartun tu. hehe :3

23 Jun 2013, 1:49:00 PTG  
Blogger EyraKieyra ; berkata...

Tau takpaa~~Comel sesangat >_<

23 Jun 2013, 10:15:00 PTG  

Catat Ulasan


ThanGyu for reading ! I love you eLements !