{ w i f e u of L}
T H E  W I F E U  O F  L
L
Hello there,You already step on My INSPIRITS world,No harsh word,No copycats allowed . Love INFINITE since Come Back Again . I'm married with Myungsoo a.k.a. L and Scandal with Oh Sehun .{Don't Jelly} =)

Annyeonghaseyo

Hover the Image

안녕하세요.

About Affies Biases Diary Web Fanfic



Annyeong! Talking here is Eyra. A girl, Muslim, Blogger, Twitterian, Facebooker and student. I am also a kpopper. Inspirit, Exotics, ARMY, Pink Panda, Sone , MyGirl. Be nice here and leave your footprint at my Cbox.Taken by L STATUS : Cuti sekolahh!! Yahoooooo!~~~
 Inspirits ;
HARAM open page source ;
Twitter



Tagboard


Blog Archive


Choose Background


Instaaahhh

Instagram
Credits


Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: L's Wifey

Keinsafan..
Sabtu, 29 Jun 2013 • 6/29/2013 02:34:00 PTG • 0 eLement{s}

Assalammualaikum and Annyeonghaseyo all..Korang mesti dah dapat agak kan apa yang aku cakapkan dari tajuk kat atas tu ? Yaaa!Kpoppers mesti tau. Aku memang rasa betul2 bersalah after aku baca post akak yang merupakan ex-kpoppers tu..Aku sedih..Kenapa aku jadi macam ni? Kadang-kadang aku terfikir..Apa faedahnya aku minat Kpop ea?Hmmmm..mungkin benda yang selalu menemanni aku masa aku bosan atau kesepian.tapi aku salah! Al-quran yang patut menemani aku. Aku rasa bersalah ya amat ni! Aku ni dilahirkan memang tak dapat didikan agama yang baik :(

Dari dulu,aku sekolah cina..Aku pun pakai skirt kat sekolah even aku darjah 4..Aku malu bila aku ingatkan balik. Aku malu dengan Allah! Aku nak berubah ;;~;; Aku nak jaga solat aku,aurat and maruah aku. Aku cuma..Aku just perlu hilangkan rasa malu untuk berubah! Even keluarga aku ni..Semuanya bukan lah kuat agama..Solat still jaga. Aku akan cuba untuk tutup aurat dengan lebih elok. After this,aku nak bertaubat.

Allah still sayangkan aku weii!! Allah beri Kpoppers ni semua keinsafan melalui post tu..Dia masih beri peluang untuk kita supaya berubah..jangan lah kita abaikan peluang tu ya? Allah nak kita semua jadi penghuni syurga..Allah jaga kita..korang sedar tak tu?Allah sayangkan kita semua..So,kita balaslah balik apa yang dia dah buat untuk kita..Selama ni aku lalai..Aku tak jaga solat aku..Aku malu!Aku menyesal! Aku harap Allah ampun semua dosa-dosa aku ni..Siapalah aku kan?Aku tak perfect..Nobody's perfect..Setiap manusia melakukan kesilapan. Aku nak bertaubat sebelum pintu taubat tertutup..Ustaz pun pernah cerita..Dunia ni sekarang makin hampir dengan kiamat..Aku ingat semua tu..Aku takut! Aku takut diseksa nanti TT TT !! Aku nak berjaya kat dunia dan akhirat..Apa-apa yang aku luahkan ni,aku ikhlas..

Memang susah nak tinggalkan apa yang pernah kita minatkan? Aku jadi kpoppers pun baru 3 tahun..Macam2 yang aku lalui dah..Macam2 eperince even dalam 3 tahun ja..Aku akan belajar untuk berubah step by step :) Aku pun harap agar keinsafan ni bukan seketika but selama-lamanya :D

*Sorry penggunaan "Aku" kepada yang lebih dewasa~Memang aku dah biasaaa u.u*

Wassalam :)


0 Ulasan:

Catat Ulasan


ThanGyu for reading ! I love you eLements !